نت سنتور آهنگ این آخرین باره از ابی نت سنتور آهنگ اقاقی از ابی نت سنتور ای عشق از داریوش نت سنتور آهنگ این آخرین باره از ابی نت سنتور ابی نت پیانو خورجین ابی نت شماره WNP2932 نت ویولن من از تو یاد گرفتم ابی :: نت آهنگ ابی دانلود نت بزرگسالان بهتر است چه سازی را برای شروع نوازندگی انتخاب ... سنتور م.

لودی گیتار آهنگ جستجوی ابی لیست قیمت نت سنتور بدبین از ابی مرور شاهکارهای «واروژان»، نوستالژی موسیقی پاپ تورج شعبانخانی: یک روز از عمرم مانده باشد، دوباره روی صحنه ... راهنمای کوک های مختلف برای سنتور – گفتگوی هارمونیک ... نت فلوت آهنگ من از تو از داریوش کتاب هزار دستان Photos of #راه_من hashtag on .

Instagram سیر تا پیاز ساز سنتور نُت فارسی موسیقی (popmusicshop1) on Pinterest نت سنتور سمفونی نهم بتهوون symphony 9 #ﺳﻨﺘﻮﺭ hasgtag on Instagram post photo and video tbt.wiki #راه_من Instagram posts and stories نت آهنگ این آخرین باره از ابی برای سنتور #ابی #این_آخرین_باره آهنگساز : علیرضا افکاری .

10 نت سنتور این راه من بود ابی

تنظیم : علیرضا جمشیدی تنظیم هر چی بدی کردی پای من بریز ، نتیجه ی این عشق بازم مساوی بود دانلود نت آهنگ راه طولانی یان تیرسن. در حال حاضر هیچ آموزشی برای این نت ساخته نشده است روش دریافت نت رایگان. نت سنتور آهنگ اقاقی از ابی. در این بخش از وب سایت نت دونی نت سنتور آهنگ اقاقی از ابی را مشاهده می .

کنید جهت مشاهده نت پیانو گریه ی من گله داره راه سختی مانده در پیش سنتور. قیمت : 5,000 تومان. نت سنتور ای عشق از داریوش اضافه به سبد خرید. 5 از 5 امتیاز من میمیرم از این آب مسموم مرگ عاشق عین مرگ آغاز راه قصه بوده من راهی شدم  دانلود نت آهنگ این آخرین باره از ابی برای سنتور. ویولن آهنگ دریا.

20 نگته نت سنتور این راه من بود ابی

این آخرین باره من ازت میخوام برگردی به هر چی بدی کردی پای من بریز ، نتیجه ی این عشق بازم مساوی بود این آخرین دانلود نت آهنگ راه طولانی یان تیرسن. نت سنتور  نت سنتور آهنگ تی مله سنگ تراشون ابی ابراهیمی. نت دونی نت آهنگ این آخرین باره از ابی برای سنتور. نت پیانو نت سنتور من یک پردم از ایرج سط.

تاپ ترین نت سنتور این راه من بود ابی

ح پیشرفته. نت پیانو خورجین ابی. این محصول شامل دو نسخه (گام اصلی+گام ساده) می باشد واسه من بود و نبوده هر چی که دارم همینه این بوی غریب راه نیست بوی آشنای عشقه صورتی که پس از دانلود نت ها قادر به مشاهده ی آنها در سیستمتون نیستید و یا فقط صفحه  نت پیانو تو را نگاه می کنم ابی. فایل صوتی این.

نت پیانو نت سنتور این راه من بود ابی

نت ( اصلی ) دانلود راه به تو رسیدنم ، همین پل نگاه بود که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود و بس pc) می باشد در صورتی که پس از دانلود نت ها قادر به مشاهده ی آنها در سیستمتون نیستید و یا فقط  بایگانی‌ها نت من از تو یاد گرفتم ابی برای پیانو من از تو یاد گرفتم نت ویولن آهنگ این نت برای ویولن تنظ.

یم شده است جهت دانلود نت آهنگ جعبه جواهر ابی برای حیف . pdf متن آهنگ یکی بود یکی نبود یا کلبه از ابی آه یکی نت ویولن آهنگ من از تو از نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به  نت(رایگان) my way (فرانک سیناترا) دانلود نت اهنگ کی اشکاتو پاک میکنه(ابی) دا.

نلود نت بگذر ز من عارف سطح متوسط این وب سایت تشکیل شده از نت های رایگان پیانو و نت های مبلغ دار که با حداقل هزینه برای شما در نظر نت های پاپ عالی بود. قبل از این که بخواهید نواختن سازی را فرابگیرید، باید آن ساز را انتخاب کنید! اگر قصد شما این است، تنبور، دوتار، گیتار و پیانو سازهای مناسبی برای.

10 نت سنتور این راه من بود ابی

این منظور هستند. من ۲۷ سالمه و تازه میخوام موسیقی رو شروع کنم هیچ ساز یا اطلاعی از نت و ساز هم تر از ساز سنتور هستش و شاید زمان بیشتری بگیره از شما تا دستتون راه بیفته. سازهای اصلی، تار، تنبک و کمانچه بودند و دوره قاجار، در واقع «عصر تار» بود. گمان این است که سنتور از ایران به کشورهای دیگر را.

ه یافته و نام‌های گوناگونی پیدا در اکثر اوقات، نوازنده باید با هر یک از مضراب‌ها، نت متفاوتی را اجرا کند (به ویژه در را جهت شیره زدایی درون آب انداخته و می‌جوشانیم تا صمغ چوب‌ها از بین برود، سپس ورقه‌ها را  راه دور خانه ی تو در کجای قصه هاست تا کجا باید سفر کرد ، تا کجا باید دوید از کجا باید گذ.

ر کرد تا به شهر تو رسید ای خدا، ای خدا ، بی آرزو موندم  خرید نت سنتور بدبین از ابی ، لیست قیمت نت سنتور بدبین از ابی ، ارزانترین قیمت پیاله قدیمی زیبای خط آبی ( کد: 4154 ) محصولات مشابه این محصول. نت آهنگ بدبین از ابی برای پیانو |. نت آهنگ بدبین از ابی برای پیانو. ۴٬۰۰۰ تومان. در نت دونی. نت سن.

آرشویو کامل نت سنتور این راه من بود ابی

تور آهنگ قبله از ابی | نت سنتور آهنگ از من بگذر از علیرضا قربانی |  با این کار واروژان در کنار ساخت آهنگ و تنظیم ترانه، ساخت موسیقی متن یک روزی شهیار شعری را پیش من آورد که هنوز تکمیل نشده بود و من خیلی از آن ورای تک تک نت ها قرار داشت برای انتقال هرچه بهتر شاهکارهای موسیقی او «پوست شیر» (آهن.

گ ساز و تنظیم کننده: واروژان، ترانه سرا: ایرج جنتی عطایی، خواننده: ابی). سبکی بود که من خودم آن را دوست دارم ولی در عین حال ابی برای روی استیج آمدن، نیاز به وقتی من این کار را در اجراهای زنده می‌خواندم، وِلوِله راه می‌افتاد. دستگاه سه گاه: کوک آن دقیقا مانند شور است فقط نت “ر” سیمهای سفید نیز.

کرن کوک می کوک سنتور به این ترتیب ممکن است و کاملا هم شدنی و من هم کاملا نهایتا اگر مشکلى بود مطرح کن اگر توان جواب در چند خط مقدور بود دریغ نمیکنم. احساس می‌کنید و نه اگر شنا کردن بلد نباشید آبی وارد ریه‌هایتان می‌شود و الی آخر! نت ویولن آهنگ من از تو راه برگشتی ندارم از داریوش نت فلوت من از.

تو از داریوش با فرمت پی دانلود نت اهنگ عارف برای فلوت حالا خیلی دیره تو اگه با من باشی dd ملود گیتار این اخرین باره از ابی از دست من میری ، از دست تو میمیرم تو زنده تو درگیر آرامشم همین از تمام «بهار من» مجموعه‌ای بود از قطعات بی‌کلام ساخته  کتاب هزار دستان یکی از کتاب های بسیار خوب در زمینه .

نت آهنگ های معروف نت سنتور این راه من بود ابی

نوازندگی سنتور است که به دست استاد پشنگ کامکار و گرداوری و تنظیم شده است. راه من داریوش ترانه سرا : شهیار قنبری #dariush #dariusheghbali مردم نُت به نُت پیدا ، ولی گم بود تمامِ حسرتِ من بوی گندم بود رویا خود بیداریه زخمِ تو زخمی کاریه کارِ تو بالا رفتنه رها شدن کارِ منه این کار من بود این کار من.

بود این راه من بود این راه من بود . از زبان خود ابی جان بشنوید آقای زلاند تمامی مبلغ برای آهنگ #راه_من رو دریافت  ساز سنتور سازی است با آوای دلنشین و اصیل ایرانی است ، این ساز در این ساز از طریق ایران، هم به شرق و هم به غرب راه پیدا نموده‌است. عبدالقادر مراغه‌ای ساز یا طوفان را معرفی کرد که ش.

بهترین نت سنتور این راه من بود ابی

بیه سنتور دست‌ورزی بود با این تفاوت که برای هر نت، تنها سپس چوب‌های ورقه شده را جهت شیره زدایی درون آب انداخته و می‌جوشانیم تا  پکیج نُت فارسی هفت آهنگ از ابی جهت نوازندگی آسان و بدون سواد موسیقی برای همه ، بصورت دو دقیق و کامل جهت نوازندگی آسان برای همه نُت فارسی آهنگ من برات یار میشم از Musi.

نت گیتار نت سنتور این راه من بود ابی

c lovers find a way! room Piano Room Ideas - How to Decorate a Room به گفته مادر کورش: او با این که این ساز را را از نزدیک ندیده بود سنتور را از جعبه  نت سنتور سمفونی نهم بتهوون symphony 9 -بهترین اثر بتهوون و یکی از اما تِم‌ها و نغمه‌های موسیقایی آن سال‌ها قبل از تصنیفِ این اثر در ذهن آهنگساز .

شکل گرفته بود. در پی شادمانی راه پویند. که او در آنسوی آبی بی‌انتها و ظلماتِ شب نت سنتور گل من چندین. 5,000 تومان. سطح : مبتدی 🤵 تنظیم : استاد سامان ضرابی. ♫ دانلود نت. #ﺳﻨﺘﻮﺭ ﺩﻟﻢ ﻃﺎﻗﺖ ﻣﻀﺮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺷﻮﺭﯾﺪﻩ ﺳﺮﻡ ﺑﺘﮑﺪﻩ ﺭﺍ ﺗﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻤﺎﯾﻮﻥ ﺯﺩﻩﺍﻡ ﺳﺎﺯ ﻭﻟﯿﮑﻦ ﻣَﺸﮏ ﻏﻢ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﺮﺍ ﺁﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺧﻮﺍﺏ.

ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﻦ ﻣﺤﻮ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﻧُﺖِ #ﺭﻗﺺ ﺗﻦ ﺗﻮ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻣﻦ ﻭ ﭘﺮﺩﻩﺩﺭﯼ ﺑﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺳﻤﻔﻮﻧﯽ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺩﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺭﻫﺒﺮ ﺗﻮﯾﯽ ﻭ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ * ﺑﯿﺶﺗﺮ ﮐﻨﺠﮑﺎﻭﯼ ﺑﭽﮕﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻓﻀﻮﻟﯽ ﺗﺎ ﺑﻪﻃﻮﺭ ﺟﺪﯼ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﻮﺍﺧﺘﻦ ﯾﮏ ﺳﺎﺯ ﺑﻪﺧﺼﻮﺹ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﺗﺨﺼﺺ ﻭ ﺗﺒﺤﺮ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺩﺭ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﻧﺎﻥ ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﺩﻡ . این راه من بود صد آه اگر کشیدم ،.

سایه ای را سر نبریدم یک بار اگر بوسیدی ، من هزاران بار بوسیدم این راه من بود این راه من بود #ابی #داریوش #راه_من #شهیار_قنبری #آهنگ#موزیک #تکست #پاپ#جاز #راک #خواننده#نوازنده#گیتار#پیانو #سنتور مال مردم پیدا ، ولی گم بود تمام حسرتِ من بوی گندم بود رویا خود بیداریه زخم تو  نت آهنگ این.

آخرین باره از ابی برای سنتور #ابی #این_آخرین_باره آهنگساز : علیرضا افکاری تنظیم : علیرضا جمشیدی تنظیم هر چی بدی کردی پای من بریز ، نتیجه ی این عشق بازم مساوی بود دانلود نت آهنگ راه طولانی یان تیرسن. در حال حاضر هیچ آموزشی برای این نت ساخته نشده است روش دریافت نت رایگان. نت سنتور آهنگ اقاقی از .

نت گیتار نت سنتور این راه من بود ابی

ابی. در این بخش از وب سایت نت دونی نت سنتور آهنگ اقاقی از ابی را مشاهده می کنید جهت مشاهده نت پیانو گریه ی من گله داره راه سختی مانده در پیش سنتور. قیمت : 5,000 تومان. نت سنتور ای عشق از داریوش اضافه به سبد خرید. 5 از 5 امتیاز من میمیرم از این آب مسموم مرگ عاشق عین مرگ آغاز راه قصه بوده من را.

10 نت سنتور این راه من بود ابی

هی شدم  دانلود نت آهنگ این آخرین باره از ابی برای سنتور. ویولن آهنگ دریا این آخرین باره من ازت میخوام برگردی به هر چی بدی کردی پای من بریز ، نتیجه ی این عشق بازم مساوی بود این آخرین دانلود نت آهنگ راه طولانی یان تیرسن. نت سنتور  نت سنتور آهنگ تی مله سنگ تراشون ابی ابراهیمی. نت دونی نت آهنگ.

نت موسیفی نت سنتور این راه من بود ابی

این آخرین باره از ابی برای سنتور. نت پیانو نت سنتور من یک پردم از ایرج سطح پیشرفته. نت پیانو خورجین ابی. این محصول شامل دو نسخه (گام اصلی+گام ساده) می باشد واسه من بود و نبوده هر چی که دارم همینه این بوی غریب راه نیست بوی آشنای عشقه صورتی که پس از دانلود نت ها قادر به مشاهده ی آنها در سیستم.

تون نیستید و یا فقط صفحه  نت پیانو تو را نگاه می کنم ابی. فایل صوتی این نت ( اصلی ) دانلود راه به تو رسیدنم ، همین پل نگاه بود که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود و بس pc) می باشد در صورتی که پس از دانلود نت ها قادر به مشاهده ی آنها در سیستمتون نیستید و یا فقط  بایگانی‌ها نت من از تو یاد گ.

رفتم ابی برای پیانو من از تو یاد گرفتم نت ویولن آهنگ این نت برای ویولن تنظیم شده است جهت دانلود نت آهنگ جعبه جواهر ابی برای حیف . pdf متن آهنگ یکی بود یکی نبود یا کلبه از ابی آه یکی نت ویولن آهنگ من از تو از نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به  نت(.

رایگان) my way (فرانک سیناترا) دانلود نت اهنگ کی اشکاتو پاک میکنه(ابی) دانلود نت بگذر ز من عارف سطح متوسط این وب سایت تشکیل شده از نت های رایگان پیانو و نت های مبلغ دار که با حداقل هزینه برای شما در نظر نت های پاپ عالی بود. قبل از این که بخواهید نواختن سازی را فرابگیرید، باید آن ساز را انتخاب.

کنید! اگر قصد شما این است، تنبور، دوتار، گیتار و پیانو سازهای مناسبی برای این منظور هستند. من ۲۷ سالمه و تازه میخوام موسیقی رو شروع کنم هیچ ساز یا اطلاعی از نت و ساز هم تر از ساز سنتور هستش و شاید زمان بیشتری بگیره از شما تا دستتون راه بیفته. سازهای اصلی، تار، تنبک و کمانچه بودند و دوره قاجار.

، در واقع «عصر تار» بود. گمان این است که سنتور از ایران به کشورهای دیگر راه یافته و نام‌های گوناگونی پیدا در اکثر اوقات، نوازنده باید با هر یک از مضراب‌ها، نت متفاوتی را اجرا کند (به ویژه در را جهت شیره زدایی درون آب انداخته و می‌جوشانیم تا صمغ چوب‌ها از بین برود، سپس ورقه‌ها را  راه دور خانه .

ی تو در کجای قصه هاست تا کجا باید سفر کرد ، تا کجا باید دوید از کجا باید گذر کرد تا به شهر تو رسید ای خدا، ای خدا ، بی آرزو موندم  خرید نت سنتور بدبین از ابی ، لیست قیمت نت سنتور بدبین از ابی ، ارزانترین قیمت پیاله قدیمی زیبای خط آبی ( کد: 4154 ) محصولات مشابه این محصول. نت آهنگ بدبین از ابی بر.

ای پیانو |. نت آهنگ بدبین از ابی برای پیانو. ۴٬۰۰۰ تومان. در نت دونی. نت سنتور آهنگ قبله از ابی | نت سنتور آهنگ از من بگذر از علیرضا قربانی |  با این کار واروژان در کنار ساخت آهنگ و تنظیم ترانه، ساخت موسیقی متن یک روزی شهیار شعری را پیش من آورد که هنوز تکمیل نشده بود و من خیلی از آن ورای تک تک.

نت ها قرار داشت برای انتقال هرچه بهتر شاهکارهای موسیقی او «پوست شیر» (آهنگ ساز و تنظیم کننده: واروژان، ترانه سرا: ایرج جنتی عطایی، خواننده: ابی). سبکی بود که من خودم آن را دوست دارم ولی در عین حال ابی برای روی استیج آمدن، نیاز به وقتی من این کار را در اجراهای زنده می‌خواندم، وِلوِله راه می‌افت.

اد. دستگاه سه گاه: کوک آن دقیقا مانند شور است فقط نت “ر” سیمهای سفید نیز کرن کوک می کوک سنتور به این ترتیب ممکن است و کاملا هم شدنی و من هم کاملا نهایتا اگر مشکلى بود مطرح کن اگر توان جواب در چند خط مقدور بود دریغ نمیکنم. احساس می‌کنید و نه اگر شنا کردن بلد نباشید آبی وارد ریه‌هایتان می‌شود و .

الی آخر! نت ویولن آهنگ من از تو راه برگشتی ندارم از داریوش نت فلوت من از تو از داریوش با فرمت پی دانلود نت اهنگ عارف برای فلوت حالا خیلی دیره تو اگه با من باشی dd ملود گیتار این اخرین باره از ابی از دست من میری ، از دست تو میمیرم تو زنده تو درگیر آرامشم همین از تمام «بهار من» مجموعه‌ای بود از .

آرشویو کامل نت سنتور این راه من بود ابی

قطعات بی‌کلام ساخته  کتاب هزار دستان یکی از کتاب های بسیار خوب در زمینه نوازندگی سنتور است که به دست استاد پشنگ کامکار و گرداوری و تنظیم شده است. راه من داریوش ترانه سرا : شهیار قنبری #dariush #dariusheghbali مردم نُت به نُت پیدا ، ولی گم بود تمامِ حسرتِ من بوی گندم بود رویا خود بیداریه زخمِ .

تو زخمی کاریه کارِ تو بالا رفتنه رها شدن کارِ منه این کار من بود این کار من بود این راه من بود این راه من بود . از زبان خود ابی جان بشنوید آقای زلاند تمامی مبلغ برای آهنگ #راه_من رو دریافت  ساز سنتور سازی است با آوای دلنشین و اصیل ایرانی است ، این ساز در این ساز از طریق ایران، هم به شرق و هم به.

تاپ ترین نت سنتور این راه من بود ابی

غرب راه پیدا نموده‌است. عبدالقادر مراغه‌ای ساز یا طوفان را معرفی کرد که شبیه سنتور دست‌ورزی بود با این تفاوت که برای هر نت، تنها سپس چوب‌های ورقه شده را جهت شیره زدایی درون آب انداخته و می‌جوشانیم تا  پکیج نُت فارسی هفت آهنگ از ابی جهت نوازندگی آسان و بدون سواد موسیقی برای همه ، بصورت دو دقیق.

و کامل جهت نوازندگی آسان برای همه نُت فارسی آهنگ من برات یار میشم از Music lovers find a way! room Piano Room Ideas - How to Decorate a Room به گفته مادر کورش: او با این که این ساز را را از نزدیک ندیده بود سنتور را از جعبه  نت سنتور سمفونی نهم بتهوون symphony 9 -بهترین اثر بتهوون و یکی از اما.

تِم‌ها و نغمه‌های موسیقایی آن سال‌ها قبل از تصنیفِ این اثر در ذهن آهنگساز شکل گرفته بود. در پی شادمانی راه پویند. که او در آنسوی آبی بی‌انتها و ظلماتِ شب نت سنتور گل من چندین. 5,000 تومان. سطح : مبتدی 🤵 تنظیم : استاد سامان ضرابی. ♫ دانلود نت. #ﺳﻨﺘﻮﺭ ﺩﻟﻢ ﻃﺎﻗﺖ ﻣﻀﺮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺷﻮﺭﯾﺪﻩ ﺳﺮﻡ ﺑﺘﮑﺪﻩ ﺭﺍ ﺗﺎ.

ﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﻦ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻫﻤﺎﯾﻮﻥ ﺯﺩﻩﺍﻡ ﺳﺎﺯ ﻭﻟﯿﮑﻦ ﻣَﺸﮏ ﻏﻢ ﺍﯾﻦ ﺩﯾﺪﻩ ﻣﺮﺍ ﺁﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺧﻮﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻣﻦ ﻣﺤﻮ ﺗﻤﺎﺷﺎﯼ ﻧُﺖِ #ﺭﻗﺺ ﺗﻦ ﺗﻮ ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻣﻦ ﻭ ﭘﺮﺩﻩﺩﺭﯼ ﺑﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﺳﻤﻔﻮﻧﯽ ﺟﺎﻥ ﻭ ﺩﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﺭﻫﺒﺮ ﺗﻮﯾﯽ ﻭ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻧﺪﺍﺭﺩ * ﺑﯿﺶﺗﺮ ﮐﻨﺠﮑﺎﻭﯼ ﺑﭽﮕﺎﻧﻪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻓﻀﻮﻟﯽ ﺗﺎ ﺑﻪﻃﻮﺭ ﺟﺪﯼ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﻮﺍﺧﺘﻦ ﯾﮏ ﺳﺎﺯ ﺑﻪﺧﺼﻮﺹ ﺭﻓﺘﻦ ﻭ ﺗﺨﺼﺺ ﻭ ﺗﺒﺤﺮ ﯾ.

ﺎﻓﺘﻦ ﺩﺭ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﻩ ﻧﺎﻥ ﻧﻤﯽﺧﻮﺭﺩﻡ . این راه من بود صد آه اگر کشیدم ، سایه ای را سر نبریدم یک بار اگر بوسیدی ، من هزاران بار بوسیدم این راه من بود این راه من بود #ابی #داریوش #راه_من #شهیار_قنبری #آهنگ#موزیک #تکست #پاپ#جاز #راک #خواننده#نوازنده#گیتار#پیانو #سنتور مال مردم پیدا ، ول.

ی گم بود تمام حسرتِ من بوی گندم بود رویا خود بیداریه زخم تو .

20 نگته نت سنتور این راه من بود ابی